Két év

13250290_1040716559348116_1469035673_nKét év…

Egy gyermek két év alatt általában megtanul járni, beszélni és jobb esetben szobatiszta is lesz. Két év alatt egész jól megtanulható egy nyelv és elvégezhető egy tanfolyam, sőt, két év alatt felépülhet egy ház is.

IMG_8194Két év annak, aki egy börtönben raboskodik, vagy akinek a férje a fronton harcol, iszonyatosan sok idő, ami csigalassúsággal telik el. Két év egy szerelmesnek – akár egy pillanat.

Két év nekünk, szerelmeseknek – hipp-hopp elszaladt.

DSCF9638A tavalyi évben az egy éves évfordulónk igencsak különlegesre sikeredett a Holdvilág-árokban, meg is írtam ide a blogra. „Romantikus” zivatar, sátor, beázás, satöbbi. Idén meg sajnos semmilyen lesz, mert a kedvesem épp egy barlang mélyén tölti a május 20-át. Azt mondja, jövő héten bepótoljuk, lesz film meg pizza meg együttlét. Na persze, miközben selejtezünk és pakolunk. Ugyanis jövő héten kell minden holmiját átnézni és összecsomagolni az ő költözéséhez. Lakása eladva, jövő hétvégén 100 százalékosan együtt fogunk lakni! Ez a két év egyik legjobb híre!

IMG_8355Honnan indultunk? Sokan tudjátok. Randivonal-sztori, lerágott csont. Az is, hogy bevállalt engem, elvált nőt, öt gyerekkel. Nem hiszem, hogy sok ilyet tudnátok mutatni…

Akárkinek mondom,hogy bizony eltelt két év, senki nem akarja elhinni, hogy már ennyi ideje együtt vagyunk. Az viszont tény, hogy ez alatt a két év alatt annyi minden történt velünk, mint mással évtizedek alatt. Elváltam (végre most már hivatalosan is), először a jurtából egy Balaton-felvidéki présházba költöztem a gyerekekkel, aztán most egy börzsönyi faházba. Egy éve elkezdtük a helykeresést (Tök, Zsámbék, Úny, Szentendre, Kóspallag, Szokolya, Diósjenő, Berkenye, Verőce) – és végül meg is találtuk az otthonunkat Nógrádon.

IMG_8371Csak az elmúlt évben háromszor mentünk külföldre. Szlovénia – Júliai-Alpok, Olaszország – Garda-tó, és Maderia, a legszuperebb utazás: az első repülőzés, hegymászás, óceán, és sok-sok más csoda ezen az elő-nászúton (korábbi bejegyzésekben részletesen olvashattok ezekről).

Jártunk családostul állatkertben, barlang-táborban a Pilisben, strandolni Zánkán és Révfülöpön. Voltunk kettesben a Margitszigeten és a Balaton-parton, hajókázni a Dunán, kirándulni a Kornyi-tónál és a Tóti-hegyen, a Boncsos-tetőn és a Dobogő-hegyen.

IMG_8187Koncertek is bejátszottak: majális az Óbudai-szigeten, augusztus 20. a Városligetben, kis rockkoncert Erzsébeten, nagy (és nagyon jóóó!) Nightwish-koncert a PeCsa-gardenben, Rock on Fest a Barba Negrá-ban.

Nagy öröm, hogy ő is részt vett az én ismerőseim által szervezett eseményeken, pl. ÉletIskola-előadás Szokolyán, Anasztáziás karácsony Diósdon, Virág néptánc-bemutatója Abán, Mesőék menyegzője Bugacon, és sikeredett egy pár közös ünnep is (fény-ünnep meg majális).

IMG_8488Azt bátran kijelenthetem, hogy a szerelem még mindig lángol közöttünk! De emellett a kapcsolatunk elmélyült, megszilárdult. Na nehogy azt higgye bárki is, hogy mi sosem szoktunk veszekedni. Mondjuk nagy, hangos ordibálások és falhoz vágott tányérok tényleg nem jellemzőek, de volt pár morgós eset. Főleg a helykereséssel kapcsolatos ellentétek, illetve a költözés körüli stressz okozott feszültségeket. De tudjuk, hogy ez egy átmeneti állapot, bár a felújítás is előttünk áll még és tuti ott is lesznek zűrösebb helyzetek, és az a fő, hogy látjuk a célt, és tudjuk, hogy otthonunk egyre csak szépül.

IMG_8271Nagyon szeretem őt!!! Ez alatt a két év alatt valóra váltotta az álmaimat, otthon adott nekem és a gyerekeimnek, elvitt repülőzni és egy déltengeri szigeten megmutatta nekem az óceánt… Ez most úgy hangzik, mintha ilyen számító dög lennék, igazi érdekember, de nem! Nemcsak ezért szeretem. Szeretem az emberi jó tulajdonságait: becsületes, felelős, kitartó. És emellett nagyon kedves és vidám. Férfias és erős. Számomra Ő (a maga apró tökéletlenségeivel együtt) a tökéletes férfi.

IMG_8424Mindenkinek azt kívánom, éljen meg két ilyen évet a párjával! Magunknak meg még sokszor kettőt kívánok!

2016. május

8 thoughts on “Két év

1. Végre megmutattad a szerelmed! 🙂 Meg kell mondjam, kifejezetten férfias, biztonságot sugárzó és szimpatikus a párod! Látszik rajta, hogy jó ember. És csodálatosan izmos az alkarja. 😀

Isten áldjon titeket!

Kedvelés

• 🙂 Azokkal a karokkal ölelget engem 🙂 Na meg mászik és csákányt meg ilyeneket emelget. Pontosan ilyen, amilyennek leírtad! És ha visszapörgetsz, azért néhány régebbi fotón látszik az arca. Amit tényleg nem szeret mutogatni, és én tiszteletben tartom, de most megkérdeztem, ha már róla szól az írás, felrakhatok-e képet. És: Igen!